CFMOTO 650 MT žhavá moto novinka

Jak všichni víte tak se pod hlavičkou ATV-Expedice.cz douhá léta věnujeme ježdění na čtyřkolkách, expedicím po celém světě ale i testování strojů v extrémních a hlavně skutečných podmínkách. To nás neskutečně baví, táhne to spoustu fanoušků a logicky i spoustu „hejtrů“, kteří sice pořádně nic nenajeli nikde vlastně nebyli ale když už vydali tolik peněz za čtyřkolku renomovaných značek strašně je popouzí, že funguje i něco jiného levnějšího, často stejně dobrého a někdo se to nebojí napsat :D. Přesto se to snažíme dělat a tak píšeme o všem na čem, kdo z nás jezdí a s čím jsou nějaké reálné zkušenosti. Občas Vám ale představíme i něco, k čemu jsme jen “čuchli” a přijde nám to zajímavé a to je příklad dnešního článku. Řada z nás totiž zároveň holduje i jedné stopě, takže když jsme se dozvěděli, že náš dlouholetý partner firma Journeyman dovezla novinku v podobě cestovního endura CFMOTO s označením 650 MT museli jsme se na to taky mrknout a protože jí nakonec jeden z nás kupuje, tak i sepsat pár prvních dojmů, které za slunečný víkend se 400 najetými kilometry získal.

20180518_224233ma  20180518_224701ma  20180518_224606ma

První co na motorce zaujme je moderní, ostrý a nemálo líbivý design. Není to náhodou protože je vytvářela rakouská firma Kiska Design, která mimo jiné dělá design pro motocykly značky KTM. Motorka je k dispozici v černobílé a nebo modročerné barevné kombinaci. Ostré rysy motorky působí atraktivně a to z každého pohledu. Ze předu vyniká maska ve tvaru pětiúhelníku se zabudovaným světlometem, doplněná o do designu perfektně zapadající odnímatelný plexi štít. Z boku zase oku polahodí ostře řezané oplastování s karbonovými polepy. Skvěle padnoucí kufry no prostě se nám moc líbí. Po otočení klíčkem oko spočine na přístrojovce, která přehledně ukazuje vše potřebné (rychlost, otáčky, stav paliva, zařazený stupeň ale i zvolený režim jízdy) to vše doplněno o USB zásuvku, která přijde vhod pro příslušenství, pro které je na řidítkách dostatek místa.

No dost bylo očumování. Hurá do sedla a to sedla pohodlného nastavitelného (820 až 840 mm), které dává v komibinaci s nastavitelnou vidlicí (145 mm) a kyvkou pěknou konfigurační variabilitu. Startujeme a pro začátek volíme režim “Tour”. Konečně už zařadit jedničku a vpřed nás žene živý řadový dvouválcový motor o objemu 650ccm s elektronickým vstřikováním paliva Bosch s výkonem 61 koní s šesti stupňovou převodovkou.

20180522_154814  IMG-f46579463ad58582d34f519e21ec3a6a-V  20180522_154717  20180518_224407ma

Motorka má 213 kilo což není málo a přesto jde krásně za plynem. Protože nejsme žádní ostřílení motorkáři zkoušíme nejprve hoodně zvolna a s respektem. Brzdy brzdí perfektně a ABS, které v základní výbavě s vědomím že musíme motorku v pořádku vrátit raději nezkoušíme :D. U první pumpy plníme nádrž po okraj (krásných 18 litrů) a víkend může začít..

Co vám budeme povídat byla to jízda. Nejeto velmi příjemných 400 kilometrů. Podvozek opravdu parádní a motoricky super. Na režim “sport” spíš ani nedošlo. Cenovka krásných 129 990 CZK, dělá v kombinaci s výše uvedeným z této motorky ideální stroj pro rekreačního motorkáře našeho typu. Co jsme řešili že uplně nesedlo tak boxy nejdou moc dohromady se spolujezdcem, který si stěžoval, že mu překáží v pohodlném posezení. Řazení jde hodně ztuha ale to je věcí cviku stejně jako to, že samotná řadička nám přišla hodně blízko u motorky takže to chtělo trochu zvykání.

No co tedy závěrem ? Kupujeme :) a díky tomu budete mít s nejvyšší pravděpodobností i nějaké info z následného užívání.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>